Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  30 31 1 2 3 4 5
  6 7 8 9 10 11 12
  13 14 15 16 17 18 19
  20 21 22 23 24 25 26
  27 28 29 30 31 1 2

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań 2007 – IV edycja

Czy umowa z deweloperem była tak sformułowana, aby chronić Twoje interesy? Rzetelnie poinformowano cię o wszystkich kosztach zakupu mieszkania? Czy lokal był tak atrakcyjny, jak obiecywał folder reklamowy? Twój głos w ważnej sprawie – to hasło IV edycji Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań. Organizatorem plebiscytu jest Murator EXPO, partnerem w dziedzinie realizacji i opracowania badań - Instytut GfK Polonia. Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań jest badaniem określającym poziom satysfakcji klienta dokonującego zakupu nowego domu lub mieszkania na rynku pierwotnym. Niezmiennie od czterech lat służy pozyskaniu wiedzy o jakości oferty i usług świadczonych przez deweloperów i spółdzielnie mieszkaniowe, udostępnianiu jej kupującym domy i mieszkania a także promocji tych firm, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje uczciwość i rzetelność.

W organizowanym po raz czwarty badaniu ankieterzy GfK Polonia zapukają w sierpniu br. do drzwi mieszkańców nowych stołecznych osiedli, oddanych do użytku od stycznia 2004 do grudnia 2006 roku. Tegoroczne wyniki badań, oparte na opiniach mieszkańców, będą źródłem aktualnych informacji o jakości produktów i usług deweloperskich i dadzą możliwość analizy zmian zachodzących na rynku mieszkaniowym. Pozwolą także wyłonić laureatów wśród deweloperów i spółdzielni mieszkaniowych w trzech kategoriach: Rzetelność, Jakość Obsługi Klienta oraz Atrakcyjność Oferty.

Partnerem i wykonawcą badań jest po raz trzeci Instytut Badania Opinii GfK Polonia – polski oddział międzynarodowej grupy firm badawczych występujących pod wspólnym szyldem GfK, jeden z liderów badań rynkowych branży budowlanej w Polsce.

Jedną z trzech kategorii tegorocznego Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań jest rzetelność, rozumiana jako solidne wywiązanie się dewelopera czy spółdzielni ze złożonych klientowi obietnic, poinformowanie go o wszystkich kosztach, a także jakość zawartej umowy.

Kolejna kategoria pytań, które są zadawane mieszkańcom nowych warszawskich osiedli, ma związek z jakością obsługi klienta, i dotyczy postrzegania prezentacji reklamowych mieszkań i domów oraz dostępności i jakości kontaktów z pracownikami biura obsługi klienta. Profesjonalizm w obsłudze klienta często przesądza o tym, jak deweloper czy spółdzielnia mieszkaniowa są postrzegani wśród kupujących mieszkania.

Na blok zagadnień obejmujący atrakcyjność oferty dewelopera czy spółdzielni składają się pytania o tempo realizacji inwestycji, ceny zakupu i utrzymania mieszkania, estetykę i funkcjonalność oraz technologię i infrastrukturę budynku.

Więcej informacji na temat Plebiscytu: zobacz


Źródło: Murator EXPO,  
07.08.2007

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Kredyty na granicy rozsądku
Wiadomość
Kredyty na granicy rozsądku