Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  30 31 1 2 3 4 5
  6 7 8 9 10 11 12
  13 14 15 16 17 18 19
  20 21 22 23 24 25 26
  27 28 29 30 1 2 3

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

„Wuzetki” w Krakowie szybciej

Wydział Architektury i Urbanistyki UMK zostanie zreorganizowany. Przyjęte rozwiązania mają na celu skrócenie wydawania decyzji ustalających warunki zabudowy. Podpisane przez Prezydenta Miasta Krakowa zarządzenie w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK wejdzie w życie 20 listopada br.

W wyniku wprowadzonych zmian poszczególnym Referatom Ustalania Warunków Zabudowy przypisano określone dzielnice administracyjne Gminy Miejskiej Kraków:
  • Referat Ustalania Warunków Zabudowy 1 – Śródmieście i Nowa Huta,
  • Referat Ustalania Warunków Zabudowy 2 – Krowodrza,
  • Referat Ustalania Warunków Zabudowy 3 - Podgórze Zachód,
  • Referatowi Ustalania Warunków Zabudowy 4 - Podgórze Wschód.
Jednocześnie, w celu koordynacji postępowań z wniosków Gminy Miejskiej Kraków, w każdym z referatów został wyznaczony jeden inspektor zajmujący się sprawami prowadzonymi z wniosków Gminy Miejskiej Kraków. Rozwiązanie to podyktowane jest również koniecznością stałej współpracy z Zespołem Zadaniowym d/s wskazania sposobu zagospodarowania nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków.

Stworzenie struktury, która będzie adekwatna do realizacji potrzeb, pozwoli na zwiększenie efektywności prowadzonych postępowań i wydajności w wydawaniu decyzji, a przede wszystkim na lepszą koordynację prowadzonych postępowań oraz większy nadzór nad czynnościami dokonywanymi w toku tych postępowań.

Zlikwidowano również Referat Orzecznictwa ds. Urbanistyki, a zadania z zakresu wydawania decyzji ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu (WZ i ULICP) oraz odpowiedzialność z tytułu wydawanych decyzji w sprawach urbanistycznych zostały przekazane do poszczególnych referatów merytorycznych. Takie rozwiązanie pozwoli na koordynację postępowań prowadzonych w poszczególnych dzielnicach administracyjnych. Włączenie do referatów merytorycznych inspektorów podpisujących decyzje pozwoli kierownikowi referatu merytorycznego na kompleksowy nadzór nad wszystkimi czynnościami dokonywanymi w toku postępowania – w tym jego końcowym etapem – podpisaniem decyzji.

Referat Analiz został rozdzielony na dwa odrębne referaty, którym przypisano odpowiednie rejony, co pozwoli na poprawienie efektywności i jakości działania zarówno w zakresie opracowywania analiz urbanistyczno - architektonicznych i warunków zabudowy, jak i w zakresie organizacyjnym (pozwoli na większy nadzór nad zadaniami wykonywanymi przez te referaty).

Wydawanie dzienników budowy zostało przesunięte z Referatu Postępowań Administracyjnych do Referatu Kancelaryjnego – co w sposób zdecydowany zmniejszy obciążenie Referatu Postępowań Administracyjnych, nie wpłynie natomiast w sposób znaczący na obciążenie Referatu Kancelaryjnego.


Źródło: Komunikat UMK,  
14.11.2006

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Budowanie w grupie przyjaciół
Wiadomość
Budowanie w grupie przyjaciół