Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  31 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10 11 12 13
  14 15 16 17 18 19 20
  21 22 23 24 25 26 27
  28 29 30 1 2 3 4

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

W Krakowie zobaczymy mniej reklam

Urząd Miasta Krakowa pracuje nad przygotowaniem przepisów, które mają stanowić skuteczne narzędzie ochrony przestrzeni publicznej przed zbyt dużą liczbą nośników reklamowych. Aktualnie kwestią priorytetową jest ograniczenie występowania określonych rodzajów reklam w miejscach o szczególnych walorach historycznych i przyrodniczych.

Część powierzchni reklamowych zostanie usunięta z zabytków i terenów zielonych. Władze miasta zamierzają ponadto położyć większy nacisk na wysoki poziom estetyki działek przeznaczonych wyłącznie do celów mieszkaniowych – liczba reklam na budynkach ma być znacznie ograniczona

Wzmożone działania dotyczące zachowania ładu przestrzennego w mieście mają związek z wejściem w życie ustawy krajobrazowej, która rozszerza kompetencje samorządów w zakresie kontrolowania praktyk polegających na nadmiernym wykorzystywaniu przestrzeni miejskich do celów marketingowych.

W prace nad przygotowaniem odpowiednich regulacji prawnych zostaną włączeni mieszkańcy Krakowa. Magistrat przygotował już ankietę poświęconą ustawie krajobrazowej i oczekiwaniom społecznym w sprawie konkretnych zadań, które zostaną postawione przed lokalnym samorządem.


Źródło: KRN.pl,  
17.09.2015

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Rewitalizacja nie uda się bez prywatnych inwestorów
Wiadomość
Rewitalizacja nie uda się bez prywatnych inwestorów