Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

»
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  25 26 27 28 29 30 1
  2 3 4 5 6 7 8
  9 10 11 12 13 14 15
  16 17 18 19 20 21 22
  23 24 25 26 27 28 29
  30 31 1 2 3 4 5

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Biuletyn KRN.pl wśród najlepszych

Z przyjemnością informujemy, że biuletyn portalu KRN.pl został uznany za jeden z trzech najlepszych elektronicznych biuletynów w tegorocznej edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Na podium stanęliśmy w doborowym towarzystwie – pierwsze miejsce przypadło Kompanii Piwowarskiej, drugie zaś – BRE Bankowi.

Zapisz się do listy, aby otrzymywać na e-mail cotygodniowe informacje z rynku nieruchomości.
» zobacz przykładowy biuletyn

wpisz adres e-mail:
Konkurs Biuletynów Firmowych organizowany jest co roku przez agencję Agape. Tegoroczna edycja jest już jego siódmą odsłoną.

Nasz biuletyn startował w tym konkursie po raz pierwszy. Jury pod przewodnictwem Tomasza Kościelnego nagrodziło publikację KRN-u m.in. za wysoki poziom redakcyjny, jakość graficzną oraz atrakcyjność z punktu widzenia czytelnika. Jurorzy docenili podejmowane przez redakcję biuletynu KRN działania mające na celu jego rozwój poprzez poszukiwanie coraz nowszych rozwiązań technicznych.

Gala rozdania nagród odbyła się w środę 10 października w warszawskim klubie Maska.

Więcej informacji na temat konkursu: http://agape.com.pl/konkurs/konkurs_2007.html




Dobry – czyli jaki?


O biuletynach elektronicznych – rozmowa z przewodniczącym jury Tomaszem Kościelnym, dyr. zarządzającym Agape.

Jakie są cechy dobrego biuletynu internetowego?

Dobry biuletyn internetowy to taki, który swoją szatą graficzną, kompozycją i krótkimi tekstami – ciekawymi w treści i formie – skłania czytelnika do reakcji, czyli do przeczytania artykułu, kliknięcia w link, dokonania zakupu, zagłosowania w sondzie itp. Chodzi o to, żeby poprzez formę i treść wywołać pozytywną reakcję u odbiorcy.

Jakie błędy są najczęściej popełniane przy tworzeniu biuletynów elektronicznych?

W bardzo wielu biuletynach tego typy zaniedbuje się sferę redakcyjną. Pomijam już kwestie związane z poprawnością językową, ale oczywiście i z tym są problemy. Przede wszystkim jednak teksty są za długie, „gazetowe”, czyli dostosowane do formy papierowej, a nie elektronicznej. Nie bierze się pod uwagę tego, że osoba czytająca na ekranie komputera, czyta wolniej i sprawia jej to więcej trudności, niż gdyby czytała ten sam tekst na papierze. W związku z tym teksty, które są drukowane w internetowych biuletynach powinny być krótsze od tych, które są w wersjach papierowych. O tym się zapomina. Te kwestie pomijają zwłaszcza ci redaktorzy, który przechodzili z wersji papierowej na elektroniczną.

Czy istnieje jakaś ogólna zasada dotycząca szaty graficznej biuletynów internetowych? Czy można powiedzieć, że newslettery powinny mieć prostszą niż gazety papierowe, formą graficzną?

Niekoniecznie. Ująłbym to następująco: ten rodzaj korespondencji powinien być na tyle atrakcyjny graficznie, żeby zachęcać do czytania i reakcji. Jednakże grafika nie powinna być aż tak rozbudowana, by dominowała i odciągała czytelnika od treści. Co więcej, zbyt bogata grafika może powodować znaczne obciążenia na serwerze i problemy z transferem danych, czego konsekwencją są trudności z wyświetleniem i przeczytaniem pełnych informacji.

Jaki był poziom prac zgłoszonych do Konkursu Biuletynów Firmowych w kategorii biuletyny elektroniczne?

Trzeba podkreślić, że poziom konkursu jest z roku na rok coraz wyższy. Z biegiem lat mamy okazję oceniać coraz lepsze i ciekawsze prace. Nagradzamy te biuletyny, które są najlepsze.

Czy można zatem powiedzieć, że biuletyny, które zostały nagrodzone to najlepsze biuletyny w Polsce?

Tak – tak można powiedzieć.. i napisać.

Dziękujemy za rozmowę.
Marta Stasińska, Bartłomiej Burejza


Źródło: KRN.pl 11.10.2007,  
16.10.2007

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Mieszkania: wolny wzrost cen w 2008 roku
Wiadomość
Mieszkania: wolny wzrost cen w 2008 roku