Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

»
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  28 29 30 1 2 3 4
  5 6 7 8 9 10 11
  12 13 14 15 16 17 18
  19 20 21 22 23 24 25
  26 27 28 29 30 31 1

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Z lubelskich budynków znikną reklamy

W Lublinie powstaje tzw. kodeks reklamowy, czyli zestaw zasad dotyczących liczby wielkopowierzchniowych reklam umieszczanych w przestrzeni publicznej. Władze miasta planują wykluczenie nośników reklamowych przede wszystkim z krajobrazu Starego Miasta i Śródmieścia. Przepisy „kodeksu reklamowego” będą ustalane na podstawie wyników konsultacji miejskich ekspertów z przedstawicielami branży, mieszkańcami Lublina oraz specjalistami z zewnątrz.

Całkowity zakaz umieszczania nośników reklamowych miałby obejmować obszar wpisany do rejestru zabytków. Jedna z propozycji zakłada również rozszerzenie tego przepisu m.in. o rejon Podzamcza. Wstępny projekt zawiera ponadto regulacje dotyczące maksymalnej liczby szyldów dla jednego podmiotu, dopuszczalnej powierzchni reklamy w zależności od charakteru lokalizacji i formy architektonicznej.

Obecnie w przestrzeni publicznej Lublina znajduje się ok. 3500 dużych nośników reklamowych oraz kilka tysięcy mniejszych reklam.


Źródło: KRN.pl,  
29.03.2016

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Berlin: turyści zagrażają rynkowi najmu
Wiadomość
Berlin: turyści zagrażają rynkowi najmu