Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

»
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  25 26 27 28 29 30 1
  2 3 4 5 6 7 8
  9 10 11 12 13 14 15
  16 17 18 19 20 21 22
  23 24 25 26 27 28 29
  30 31 1 2 3 4 5

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Spodek idzie do lamusa

Katowice przygotowują nową strategię promocji. Dotychczasowe logo miasta ma być zmienione, nowe będzie również hasło promujące stolicę województwa śląskiego.

Obecnie obowiązującym logotypem Katowic jest Spodek. Według projektu władz zastąpi go symbol starań Katowic o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Kolorowe serce, według autorów, łączy w sobie dwa poziomy postrzegania miasta: tradycyjny (industrialny, górniczy) i nowoczesny (aktywny, innowacyjny, ambitny i awangardowy).

Różne reakcje budzi również planowane hasło promocyjne: „Katowice – centrum nowych form”. Nie wszyscy mieszkańcy zgadzają się bowiem, że Katowice cechuje metropolitalność, dynamiczny rozwój i ekoodpowiedzialność (wymienione atuty były jednymi z ważniejszych, przyjętych podczas tworzenia koncepcji promocji).

Do 22 czerwca można wyrazić swoje zdanie o nowych kierunkach promocji Katowic (konsultacje społeczne odbywają się za pośrednictwem strony www.opowiedzkatowice.pl). Dodatkowo 18 czerwca w Miejskim Domu Kultury „Koszutka” zorganizowane zostanie spotkanie autorów projektu strategii z mieszkańcami miasta.


Źródło: KRN.pl,  
15.06.2012

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Biuro sztolni rośnie w oczach
Wiadomość
Biuro sztolni rośnie w oczach