Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  28 29 30 31 1 2 3
  4 5 6 7 8 9 10
  11 12 13 14 15 16 17
  18 19 20 21 22 23 24
  25 26 27 28 29 30 1

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Powierzchniowy debiut

Nowy typ parku handlowego, stanowiący połączenie outletu i centrum handlowego, zadebiutował 15 kwietnia w Gdańsku. Obiekt pod nazwą Morski Park Handlowy ma łączną powierzchnię 86 tys. m kw – pisze „Puls Biznesu”.

Park Handlowy obejmuje istniejące od 2005 r. centrum handlowo-wyprzedażowe Fashion House Outlet Centre, którego powierzchnia wynosi 23 tys m. kw. Oprócz tego w jego obrębie znajdują się niedawno oddany market OBI oraz hipermarket Carrefour. Z końcem 2012 r. do użytku zostanie oddana kolejna część parku, do którego dołączone zostaną kolejne powierzchnie handlowe, stacja benzynowa, myjnia samochodowa i restauracja dla kierowców.
 
Łączna wartość inwestycji szacowana jest na około 90 mln euro, z czego 60 mln zostanie przeznaczone na budowę tradycyjnej galerii handlowej, a pozostałe 30 mln pochłonie budowa centrum outletowego.

 


Źródło: „Puls Biznesu”,  
20.04.2011

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Hospicjum za 1%
Wiadomość
Hospicjum za 1%