Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  26 27 28 29 30 31 1
  2 3 4 5 6 7 8
  9 10 11 12 13 14 15
  16 17 18 19 20 21 22
  23 24 25 26 27 28 29
  30 1 2 3 4 5 6

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

Pierwszy tunel w technologii TBM

Wybudowano nowy odcinek Trasy Słowackiego w Gdańsku. Do zrealizowania fragmentu tunelu pod Martwą Wisłą wykorzystano największą w Polsce maszynę TBM „Damroka”. To pierwsze przedsięwzięcie, w którym zastosowano takie rozwiązanie technologiczne.

Długość wydrążonego tunelu wynosi 1378 m, zaś cały nowy odcinek Trasy Słowackiego rozciąga się na długości ok. 2 km. Najniżej położony punkt konstrukcji zlokalizowany będzie na głębokości ok. 35 m pod lustrem wody.

Prace ruszyły 29 maja ubiegłego roku. Wykonawca przygotował inwestycję w ciągu 12 miesięcy. Koszt wszystkich prac budowlanych i wiertniczych oszacowano na 885 mln zł. Inwestycja otrzymała dofinansowanie z funduszy Programu Infrastruktura i Środowisko. Wyloty tunelu wyznaczają nabrzeża: „Dworzec Drzewny” i „Dworzec Wiślany”. W uroczystym zakończeniu realizacji projektu uczestniczyła minister infrastruktury i rozwoju Elżbieta Bieńkowska.


Źródło: KRN.pl,  
10.06.2014

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Poprawa estetyki Portu w Gdańsku
Wiadomość
Poprawa estetyki Portu w Gdańsku