Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  28 29 30 1 2 3 4
  5 6 7 8 9 10 11
  12 13 14 15 16 17 18
  19 20 21 22 23 24 25
  26 27 28 29 30 31 1

SUPEROFERTA
POLECANE INWESTYCJE
OFERTY LUKSUSOWE
   

A miało być szybko

Zgodnie z przyjętymi założeniami, pierwsza linia wrocławskiej szybkiej kolei miejskiej powinna obecnie wyruszać na trasę. Okazało się jednak, że szybkie połączenie przedmieścia z centrum nie powstanie nawet w 2012 r. - czytamy w „Gazecie Wyborczej”.

Jak w zeszłym roku zapewniało MPK, cztery wyleasingowane pociągi spalinowe miały kursować co pół godziny. Dodatkowe skomunikowanie na linii południe-północny wschód miało ułatwić dotarcie do stolicy Dolnego Śląska i odkorkować centrum. Dalsze plany dotyczyły przecięcia Wrocławia ze wschodu na zachód i z południa na północ.

Część zamierzeń udało się zrealizować, dzięki czemu z Psiego Pola do centrum pociągi kursują w godzinach porannych co 20 minut, a nie co godzinę jak rok temu. Jednak na rozwiązania wzorowane na niemieckiej  kolejce S-Bahn z przystankami co 1-2 km i siecią park&ride trzeba będzie poczekać.


Źródło: „Gazeta Wyborcza”,  
27.12.2011

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2021, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Polsko-holenderska koncentracja
Wiadomość
Polsko-holenderska koncentracja