Używamy plików cookies i podobnych technologii, by ułatwić korzystanie z naszych portali internetowych. Brak zmiany ustawień przeglądarki będzie oznaczał na to zgodę.
Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  30 31 1 2 3 4 5
  6 7 8 9 10 11 12
  13 14 15 16 17 18 19
  20 21 22 23 24 25 26
  27 28 29 30 31 1 2

SUPEROFERTA
POLECANE OFERTY
POLECANE INWESTYCJE
   

Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań 2007 – IV edycja

Czy umowa z deweloperem była tak sformułowana, aby chronić Twoje interesy? Rzetelnie poinformowano cię o wszystkich kosztach zakupu mieszkania? Czy lokal był tak atrakcyjny, jak obiecywał folder reklamowy? Twój głos w ważnej sprawie – to hasło IV edycji Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań. Organizatorem plebiscytu jest Murator EXPO, partnerem w dziedzinie realizacji i opracowania badań - Instytut GfK Polonia. Plebiscyt Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań jest badaniem określającym poziom satysfakcji klienta dokonującego zakupu nowego domu lub mieszkania na rynku pierwotnym. Niezmiennie od czterech lat służy pozyskaniu wiedzy o jakości oferty i usług świadczonych przez deweloperów i spółdzielnie mieszkaniowe, udostępnianiu jej kupującym domy i mieszkania a także promocji tych firm, które dbają o jakość oferowanego produktu, a ich współpracę z klientami cechuje uczciwość i rzetelność.

W organizowanym po raz czwarty badaniu ankieterzy GfK Polonia zapukają w sierpniu br. do drzwi mieszkańców nowych stołecznych osiedli, oddanych do użytku od stycznia 2004 do grudnia 2006 roku. Tegoroczne wyniki badań, oparte na opiniach mieszkańców, będą źródłem aktualnych informacji o jakości produktów i usług deweloperskich i dadzą możliwość analizy zmian zachodzących na rynku mieszkaniowym. Pozwolą także wyłonić laureatów wśród deweloperów i spółdzielni mieszkaniowych w trzech kategoriach: Rzetelność, Jakość Obsługi Klienta oraz Atrakcyjność Oferty.

Partnerem i wykonawcą badań jest po raz trzeci Instytut Badania Opinii GfK Polonia – polski oddział międzynarodowej grupy firm badawczych występujących pod wspólnym szyldem GfK, jeden z liderów badań rynkowych branży budowlanej w Polsce.

Jedną z trzech kategorii tegorocznego Plebiscytu Mieszkańców Nowych Domów i Mieszkań jest rzetelność, rozumiana jako solidne wywiązanie się dewelopera czy spółdzielni ze złożonych klientowi obietnic, poinformowanie go o wszystkich kosztach, a także jakość zawartej umowy.

Kolejna kategoria pytań, które są zadawane mieszkańcom nowych warszawskich osiedli, ma związek z jakością obsługi klienta, i dotyczy postrzegania prezentacji reklamowych mieszkań i domów oraz dostępności i jakości kontaktów z pracownikami biura obsługi klienta. Profesjonalizm w obsłudze klienta często przesądza o tym, jak deweloper czy spółdzielnia mieszkaniowa są postrzegani wśród kupujących mieszkania.

Na blok zagadnień obejmujący atrakcyjność oferty dewelopera czy spółdzielni składają się pytania o tempo realizacji inwestycji, ceny zakupu i utrzymania mieszkania, estetykę i funkcjonalność oraz technologię i infrastrukturę budynku.

Więcej informacji na temat Plebiscytu: zobacz


Źródło: Murator EXPO,  
07.08.2007

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Kredyty na granicy rozsądku
Wiadomość
Kredyty na granicy rozsądku