Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  30 31 1 2 3 4 5
  6 7 8 9 10 11 12
  13 14 15 16 17 18 19
  20 21 22 23 24 25 26
  27 28 29 30 31 1 2

SUPEROFERTA
POLECANE OFERTY
POLECANE INWESTYCJE
   

Gdynia cieszy się coraz większym zainteresowaniem turystów

Gdynia przyciąga nie tylko bliskością morza, ale również szeroką ofertą kulturalną i turystyczną.  Z danych GUS wynika, że województwo pomorskie cieszy się coraz większą popularnością wśród turystów zarówno polskich, jak i zagranicznych. W okresie od lipca do serpnia 2019 r. odwiedziło je o 3,6 proc. więcej osób, niż podczas tych samych wakacyjnych miesięcy rok wcześniej. Oczywiście urlopowicze najchętniej przyjeżdżają do Trójmiasta. „Raport z działań Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej za rok 2018” przedstawia to w następujących liczbach: 3,1 mln osób gościło w Gdańsku, 2,5 mln w Gdyni i prawie 2 mln w Sopocie.


Co przyciąga turystów do najmłodszego miasta należącego do trójmiejskiej aglomeracji?

Z pewnością nowoczesność, jaką wyróżnia się Gdynia oraz jej atrakcyjne położenie. To jednak nie wszystko. Miasto przywiązuje bardzo dużą wagę do zapewnienia mieszkańcom oraz odwiedzającym ciekawego i zróżnicowanego programu kulturalnego. Odbywa się tam wiele imprez, takich jak chociażby: Festiwal Filmów Fabularnych, Open’er, Ladies Jazz Festiwal czy Gdynia Design Days. Fani sportu również nie będą zawiedzeni, ponieważ miasto oferuje im udział m.in. w Mistrzostwach Świata Juniorów w Żeglarstwie, Mistrzostwach Świata FIFA U-20 czy Gdynia Aerobaltic.


Trójmiasto wyróżnia się także szeroką ofertą muzeów – w samej Gdyni można zwiedzić chociażby Muzeum Marynarki Wojennej, Muzeum Emigracji czy cieszące się niezwykłą popularnością Akwarium Gdyńskie – oraz rozbudowaną bazą noclegową i gastronomiczną.
Władze Gdyni zdają sobie sprawę, że inwestycja w rozwój przemysłu spotkań jest inwestycją w ogólny rozwój miasta. To sposób na zachęcanie coraz większej ilości turystów do odwiedzenia regionu oraz uatrakcyjnienie codzienności mieszańców.

Jacek Debis dyrektor projektów strategicznych Agencji Rozwoju Gdyni określa to słowami: Miasto stara się budować atrakcyjną przestrzeń publiczną i ofertę wydarzeń kulturalnych. Wszystko to wpływa na to, że wizerunkowo Gdynia jest  postrzegana jako miejsce atrakcyjne do przyjazdów turystycznych, ale również dla samych mieszkańców. Podkreśla również, że w planach są kolejne projekty, zarówno kulturalne, jak i rozrywkowe, biznesowe oraz kulinarne. 


Źródło: KRN.pl,  
13.01.2020

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Zrewitalizowany budynek Poczty Głównej zakwalifikowany do drugiego etapu prestiżowego konkursu
Wiadomość
Zrewitalizowany budynek Poczty Głównej zakwalifikowany do drugiego etapu prestiżowego konkursu