Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  28 29 30 1 2 3 4
  5 6 7 8 9 10 11
  12 13 14 15 16 17 18
  19 20 21 22 23 24 25
  26 27 28 29 30 31 1

SUPEROFERTA
POLECANE OFERTY
POLECANE INWESTYCJE
   

Eskpansja marek

W przyszłym roku nastąpi wzrost aktywności największych sieci handlowych na rynkach międzynarodowych – wynika z raportu "What's in store for European retail 2012?”, opublikowanego przez firmę Cushman&Wakefield. Tendencja ta ma być sposobem przeciwdziałania kryzysowi. Ekspansja najbardziej widoczna będzie w dużych miastach, przede wszystkim na głównych ulicach i w centrach handlowych. Zdaniem analityków największą barierę stanowi ograniczona ilość planowanej powierzchni handlowej, która ze względu na opóźnienia w realizacji niektórych projektów będzie znacznie mniejsza niż przypuszczano. Ponadto coraz częstszym zjawiskiem jest nabywanie na własność, przez niektóre marki, powierzchni handlowych, co z kolei wpływa na spadek podaży.

Analitycy przewidują również dalszy rozwój marek średnich i luksusowych. Tym pierwszym wzrost zapewnia ograniczanie wydatków i zwiększenie zainteresowania jakością produktów ze strony konsumentów. Z kolei stabilność markom luksusowym zapewnić ma ich odporność na recesje.

 


Źródło: KRN.pl,  
01.12.2011

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.