Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


region

« »
  Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  31 1 2 3 4 5 6
  7 8 9 10 11 12 13
  14 15 16 17 18 19 20
  21 22 23 24 25 26 27
  28 29 30 1 2 3 4

SUPEROFERTA
POLECANE OFERTY
POLECANE INWESTYCJE
   

Atrakcyjny region

Jak wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Barometr handlowy w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowo-Wschodniej", w ocenie największych sieci handlowych oraz właścicieli i deweloperów obiektów handlowych Polska, Rumunia, Chorwacja i Serbia stwarzają najlepsze perspektywy pod kątem nowych inwestycji, natomiast Czechy, Słowacja i Węgry muszą silniej zabiegać o nowe zagraniczne marki.

Według analityków, do końca 2013 r. spodziewany jest wzrost obecnej podaży nowoczesnej powierzchni handlowej o 2,5 mln m kw., z której blisko połowa przypada na Polskę. Za nią są Rumunia, Serbia i Chorwacja.

Pod względem atrakcyjności głównych ulic handlowych, Polska jest na gorszej pozycji od innych krajów regionu. Na pierwszym miejscu są Czechy, gdzie w Pradze, na ulicy między Na Příkopě i Václavské Náměstí swoje sklepy ma lub będzie miało większość operatorów detalicznych. Na drugim miejscu plasuja się Węgry, jednak w przeciwieństwie do Czech – na Węgrzech atrakcyjność głównych ulic handlowych ogranicza się do Budapesztu.


Źródło: KRN.pl,  
17.11.2011

Archiwum: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024
kraj, dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Miasta w rozbudowie
Wiadomość
Miasta w rozbudowie